ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

قشنگ ترین روزهای زندگی ایلیا

اولیــــــــــــن محرم

1391/11/4 14:32
نویسنده : مامان آزاده
199 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالی بود که توهم مثل داداشی باماواسه عزاداری امام حسین توروزعاشورابیرون اومدی البته قابل ذکراست که دیگه آقااهوراچون که دیگه واسه خودش آقایی شده امسال روبه تنهایی وبادوستانشون به عزاداری رفتندوتوهم واسه ی خودت توی کالسکت لم دادی وبه همه جانگاه کردی ولباسی روهم که بابایی واست خریده بودتوی این روزتنت کردم که مامانی قربونت بره چقدرهم بهت میاد٠ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بیتا
3 دی 91 22:55
ای داد ای هوار چرا من نظرمیذارم تایید نمیکنی؟این لباس رو باباش خریده ارواح شیکمش؟این کاپشن رو که من خریدم..واقعا که
بعدشم موهای این بچه رو کوتاه کن تا توبری مشهد بچه ممکنه گیس بلند بشه بهش بگن گیس گلابتون


چراخوشگلم من که هرچی نظرمیذازی تاییدمی کنم بعدشم من کی گفتم این کاپشنوباباش خریده معلومه که خاله جونش خریده.امادرموردموهاش خاله جون شرمنده ام نمی تونم کوتاهش کنم چون که باخداعهدبستم که حتما تومشهدموهاش کوتاه بشه البته یه راه دیگه هم داره خاله جونش که ماشااله درسال 7یا8باری میره مشهدیه بارشم ماروباخودش ببره‍‍!!چطوره نظرخوبی نیست؟!!!!!!






دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
18 دی 91 18:54
فدای این قیافه معصومت خاله جان