ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

قشنگ ترین روزهای زندگی ایلیا

خاطرات یلدا باحضور پسملی

1391/11/4 14:34
نویسنده : مامان آزاده
204 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره شب یلداهم فرارسیدهوراامسال چونکه یه فرشته کوچولوی دیگه هم بهمون اضافه شده بودتصمیم داشتم که خیلی کارهاانجام بدم اماخوب به دلایلی نشداماازاونجایی که من مامانی هستم که خیلی به فکرخوشحالی بچه هاش هستنیشخندباکمک شازده پسرم اهوراوایلیاوالبته آقای همسربه بازاررفتیم وماهم مثل بقیه ی خونواده هاکمی خریدازجمله آجیل ومیوه وشیرینی کردیم وصدحیف که هنوونه http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/23.gifهم پیدانکردیم و به خونه اومدیم عصبانی.خوب بود موقعی که می خواستم وسایل روحاضرکنم پسملی درخواب نازبودندکه بنده تونستم درحدبضاعت مقداری وسایل روتزیین کنم ومیزی نه آنچنانی روبرای عکس انداختن که بماندبرای یادگاری درآینده که بچه هامون ببینندوحالشوببرندچشمکضمنا چندعکس هم ازشب یلدامون گذاشتم که می تونید در ادامه مطلب ببینیدزبان

پسملی هم دقیقاازبس که آقاتشریف دارندموقعی بیدارشدندکه کارهاتموم شده بودومنتظربودیم که عکس هاروبندازیم.هرچند که واقعادوست داشتم ماهم مثل بقیه کنارخونوادمون باشیم اماخوب چونکه نشدنی بودنذاشتم این موضوع باعث بشه که بابچه هاوهمسرم خوش نباشیمهورادراین شب ازته دلم واسه همه دعاکردم که درکنارهمدیگه همه ی لحظات زندگی روبه خوشی بگذرونند انشااللهماچ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 دی 91 1:02
سلام عزیزم سلامت باشـــــین ...
نه بابا سلیقه ء آنچنانی ندارم این تعریف بود ...
این چه حرفیه خودم برات درست میکنم عزیزم شما فقط دستور بده ...
منم همینطور گلم دل به دل لوله کشــــــــی
منم امیدوارم در کنار همسر و پســـــــــر نازت همیشه لبهاتون خندون و دلهاتون شــــاد باشه....
دوستون دارم بووووووووووووووووووووووووووووووس


خانم گل سلام.ممنون که به کامنتم پاسخ دادی وشرمنده ازاینکه دیرجواب دادم.چونکه متاسفانه به مسافرت رفته بودیم به دلیل اینکه خالم فوت کرده بودوتازه همین امروز برگشتیم وهمین که وبلاگ ایلیاروبازکردم متوجه شدم که زحمت کشیدی وسری هم به وبلاگ مازدی.بازهم ممنون وازطرف من امیرعلی رویه ماچ گنده کن

مامان ماني مسافر كوچولو
6 دی 91 10:10
سلام ما هم هندوانه نداشتيم راستي شما كجا زندگي ميكنيد؟لرببببببغففقس اين رو هم ماني نوشت خاله واستون
مامان ماني مسافر كوچولو
10 دی 91 21:07


مامان مانی سلام.ممنون ازاینکه همیشه بااومدنت به وبلاگ ماوگذاشتن یه شاخه گل بنده روخوشحال می کنی.واقعاشرمنده ام که دیرجواب دادم چونکه به تهران رفته بودیم برای ختم خالم وتازه برگشتیم.همین که وبلاگ روبازکردم کامنت شمارودیدم وکلی هم خوشحال شدم ماکرمانشاه زندگی میکنیم.امیدوارم روزی ماراقابل بدانید وبه شهرتاریخی ماسفرکنیدوماهم بتوانیم میزبان خوبی برای شما باشیموازطرف من مانی عزیزرویه ماچ گنده کن.

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
18 دی 91 19:18
سلام عزیزم ممنون بابت کامنت هات ... منم خوشحالم از اینکه دوباره باهم هستیم ... ی پروفسوری هست برنامه غذایی میذاره تو سایتش برای نی نی ها لینک مستقیمش و پیدا میکنم و برات میزارم خیلی عالیه منم تا همین ماه برنامه ء مناسبی برای امیرعلی نداشتم ولی این عالیه این سایتشه ولی آدرس مستقیم برنامه غذایی رو یادم نیست کجا نوشتم ... ایلیا گلم و ببوس
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
18 دی 91 19:19
ای واااااااااااای یادم رفت سایتشو برات بنویسم :
www.professorsoltanzadeh.com

زینب جون ممنونم که آدرس رو واسم گذاشتی امامتاسفانه من نتونستم ازاین سایت چیزی بفهمم یعنی اصلادرموردبرنامه غذایی چیزی پیدانکردم اگر ممکنه واسم دقیقتربنویس.دست گلت دردنکنه.