ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

قشنگ ترین روزهای زندگی ایلیا

چاردست وپارفتن ایلیا

1391/11/4 14:36
نویسنده : مامان آزاده
214 بازدید
اشتراک گذاری

آقاایلیای نازنازی که تاقبل ازرفتن به مسافرت همچنان سینه خیز می رفتندآخشکرخداماراشرمنده

دوست واقوام نکردندوهمینکه به خونه خالم رسیدیم ایشون درکمال ناباوری وباسرعتی همانندبادشروع به چهاردست وپارفتن کردندbabys-0259.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card تشویقوماهم بسی خوشحال شدیم که پسرمان تنبلی راکنار گذاشته وآقای زرنگی شده اند.

آقاایلیای شایسته رو مثل اینکه بنده بایدزودترازاینهامی بردم مسافرت چراکه تمام شیرین کاریهاشو اونجابه معرض نمایش گذاشت وباعث شدبیشتروبیشترخودش رو تودل همه مخصوصا شوهرخاله ی عزیزجا کنهنیشخند

شیرین کاریهای شازده ی ما:baby-0146.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardدست زدن

بااون دستهای کوچولوی خوشدلش باهمه بای بای می کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
19 دی 91 21:50
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
مامان ماني مسافر كوچولو
20 دی 91 16:09
سلام ازاده جون
خوب به سلامتي ني ني راه افتاداز عكساشم بزار ديگه عزيزم خاله ها دوست دارن ببينن


فاطمه جون سلام.
ممنون که به ماسرزدی.چشم حتما عکس پسرزشتولمونو میذارم.فقط جهت اطلاع خاله جون که پسرتنبل بنده تازه چهار دست وپامیره.مانی روبه جای من ببوس