ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

قشنگ ترین روزهای زندگی ایلیا

اولین مرواریدهای دردونه

1391/11/4 14:25
نویسنده : مامان آزاده
269 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قربون پسرش بره که واسه دندون درآوردنش چقدرغذاب کشیدانقدرلثه هاش می خواریدکه هرچی دم دستش می رسیدباولع تمام اونوبه لثه هاش می کشیدوازاونجایی که خداخاله های خوبی نصیب پسرم کرده خاله ساراجونش واسش یه ژله خریدکه مخصوص دندون درآوردن بچه هابودازوقتی که اونوبه لثه هاش مالیدم خارش لثش کمترشدودقیقاتوی 8ماهگی مرواریدهای اون که دوتادندون پایینش بودنددراومد.اماچون که مااین جاکسی رونداشتیم واسه پسرم جشنی نگرفتموفقط واسش آش دندونی درست کردم وبه همسایه هامون دادم.اینجابه خوبی دوتامرواریدهات معلومه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
30 آذر 91 10:26
سلام عزیزم ممنون که به وب ما سر زدین ... در مورد لوگو هم باید بگم دادم برام ساختن پولی... هم قالب وبلاگم و و هم لوگوی وب امیرعلی رو هر دوتاشون شدن 9000 هزارتومن ... منم با افتخار لینکتون کردم پســــــــر گل و بامـــــــــزه ای دارین ... ببوووووووووووووووووووووووووسش ...
مامان ماني مسافر كوچولو
2 دی 91 19:19
سلام ادم كه دور باشه جشناي بچه ها هم زياد نميچسبه با خاله ودايي وعمه .... كيف داره
به هر حال دندوناش مبارك باشه


سلام به روی ماهت.واقعا ازت ممنونم که باسرزدن به وبلاگ ما خیلی خوشحالم می کنی.اگه من دیربه دیر واستون نظرمیزارم واسه اینه که خیلی کم پای کامپیوترمیشینم.چونکه امتحانهای پسربزرگم آقااهوراشروع شده واسه همین کارام هم چندین برابرشده.امیدوارم که لایق دوستی باشماباشم.به جای من مانی جون روببوس
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
3 دی 91 10:26
سلام عزیز دلم ببخشید دیر دارم یلدا رو تبریک میگم این روزها کلی اعصابم خورده بعدا تو ی پست رمزدار میگم چرا .... امیدوارم همیشه تمام شب هاتون یلدایی باشه و همیشه خوووووووووووووووووووووووووووووش باشین .... ممنون عزیزم من و امیرعلی هم ایلیا ی ناز و میبوسیم ...